ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:41
حالا که از دلخوری هام نوشتم و کلی گریه کردم احساس بهتری دارم
فکر کنم دیوانه شدم
یا شاید تنهایی زیادی بهم فشار اورده
شت
اما الان خوبم
مودی شدم :/
ادامه میدم ...
نمیزارم هیچی جلومو بگیره:)
دوتا پست قبلی که ب طرز وحشتناکی چس ناله کرده بودم و از صفحه برداشت:))
باید برم تیمارستان و مدتی بستری شم بهترین کار ممکنه:))
شادمانی بی سبب ......ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:41
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:41
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:46
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:46
دیشب به طرز وحشتناکی و به نا حق تحقیرم کرد ...
اونم پیش غریبه ها !
پ ن : فکر کنم جز چیزایی باشه که هرگز نتونم فراموشش کنم !
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:46
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 ساعت: 14:25
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 ساعت: 14:25